måndag 21 februari 2011

12 timmar senare...

Oj vad mycket nya intryck och herregud vad trött jag är. Helt slut i huvudet. Men det har varit en riktigt rolig dag ändå- träffat trevligt folk, fått ytterligare en erfarenhet och så satt sushilunchen fint. Vi skippade taco bar och gick till sushihaket, och jag kan väl säga såhär - jag klagar inte! :) Imorgon blir det jobb igen, men sen är det nog klart. Tror jag. Jag vågar lixom inte säga något längre... Haha! En lite rolig grej hände idag, jag satt och sorterade fakturor och helt plötsligt dyker en faktura från pappas företag (som jag ju jobbat för i tre månader!) upp och jag fick total nostalgi. Saknar det - hänget, folket, tempot och stämningen! Och själva jobbet också faktiskt! Var tvungen att slänga iväg ett sms till L! =) 

Nu ska jag ladda batterierna. Det blir te, apelsiner och mys i soffan. Ska försöka ignorera magont och huvudvärk. Kom precis på att jag måste stryka lite också. Imorgon blir det jobb och sen drar troligtvis jag och mamma till mormor och hänger lite. Ytterst trevligt! :)

Nej, dags att joina de andra som redan sitter bänkade i soffan! 
Ha en fin måndagskväll alla - puss! 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar