fredag 18 februari 2011

Myskväll på ingång!

Den här dagen, har precis som många andra, bara svisslat förbi. Men det har varit skönt att koppla av och ta det lite lugnt ett tag! Bara vara själv här hemma och göra vad man känner för, det är vardagslyx min vänner! 

Nu, eller ja, om någon timme eller så beger jag mig mot F. Pappa ringde precis och varnade för blixthalka och sa något i stil med "Så jag föreslår att du låter bilen stå". Hmm, han brukar veta vad han pratar om när det gäller sådant där men samtidigt vet jag att de också är väldigt överbeskyddande, så nu slits jag mellan om jag ska ta bilen ändå eller om jag ska låta den stå. Om det nu skulle hända något just idag, just den här lilla sträckan så skulle jag få äta upp det för resten av mitt liv - "vad var det jag sa?". Åh, vad matt och trött jag blir! 

Oavsett vad är jag pepp inför kvällen och laddar upp med bra musik på spotify. Kom på att jag borde koppla in mitt högtalarsystem till laptopen.. Men nja, tror jag kanske redan stör grannarna tillräckligt? Fast frågan är hur mycket som faktiskt hörs genom golvet och väggarna? 

Nej, nu ska jag kolla lite serier och klura lite på mitt "dilemma". Sen blir det tjejkväll med massa bra film och snack! Härligt! :) 

Puss, ha en trevlig kväll!


Såhär fredagshänger jag! Leggings, tunika/långt linne och nya favoritkoftan - allt från HM insåg jag nu...  
  

  
  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar