tisdag 8 februari 2011

Det lider mot kväll!

Hej alla glada!

Har varit hemma ett tag nu. Hur som helst var det jätteskönt att komma ut ett tag. Dock kände jag mig som en idiot i affären. De har precis byggt om och flyttat så jag har inte lärt mig att hitta där inne än, så jag sprang runt som en galning och letade efter olika saker. Tillslut hade jag allt jag skulle ha och ställde mig i kön och skulle betala med kortet, som av någon anledning vägrar fungera. "Köp medges ej". Ett tag hade jag panik och tänkte att någon hade kapat kontot, men har kollat kontot nu och allting är som det ska. Pjuh. Det slutade med att jag fick gå till en annan kassa, då den jag valt bara hade kortbetalning, och betala med kontanter...  

Nu ska jag snart börja med maten. Riktigt spänd på att se hur det blir! Förhoppningsvis gott! :) Sen blir det en väldigt lugn kväll, jag ska nämligen jobba i morgon! Ska bli himla kul. Så ikväll måste jag stryka något att ha på mig och komma i säng i tid med tanke på att klockan kommer ringa innan sex... Äsch, så länge jag får se House är jag nöjd och glad! =)  

Nej, mot kökets regioner... Wish me luck ;) 
Love


En gammal och suddig bild på tunikan jag har på mig idag. Fast idag har jag den med leggings (här hade jag vikt upp den som en tröja och hade jeans till..). 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar