lördag 12 februari 2011

Sakta men säkert närmar sig ljuset i tunneln!

Dags för en paus. Känns jättekonstigt att sitta på den här datorn och jobba, jag är van med min riktiga dator på jobbet med mouseroller, riktig skärm (med det menar jag stor skärm..) osv, men det är ganska mysigt också, att ligga med benen raklånga i soffan och datorn i knät och känna hur man producerar något bra. Det går faktiskt väldigt mycket framåt och just nu är jag inne i ett flow, så egentligen är jag väl ungefär världens idiot som tar en paus nu, men jag kände att jag behövde det.... 
Det är sådana här dagar när spotify står på repeat som man önskar att man hade premium. Blir galen på alla reklampauser! Tänkte köra på nu fram tills 20 ikväll. Då blir det middag, schlager och vila. Imorgon tänkte jag faktiskt till och med att vara så ambitiös att jag ska ställa klockan på ringning så att jag verkligen kommer igång i tid.. På måndag är det lämning! Känns lite som när man gick i skolan och helgerna spenderades alltför ofta med plugg och stress... 

Nej, dags att köra igång igen så att jag hinner ytterliggare lite längre innan jag stänger ner för dagen. Vad ska ni göra ikväll? 

Puss




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar