tisdag 8 februari 2011

Godnatt!

Nu säger jag tack och godnatt. Hoppas bara att jag kan somna ikväll, jag har lyckats vända på dygnet och jag vill gärna se pigg ut på jobbet imorgon. Middagen blev helt okej, inte riktigt som jag hade hoppats kanske, men smaken var det inget fel på... 

Kvällen har spenderats med att lägga i ordning alla gamla intyg, skriva referenslista och stryka. Och sen såklart har vi kollat på bygglov och House. En ganska traditionell tisdagskväll här hemma med andra ord. Börjar få lite ångest för att tiden bara går, måste ta mig tid till att hälsa på syster. Nu är jag snart den ända som inte har sett hennes nya lya och det känns inte helt okej.

Dags att ladda batterierna ordentligt inför imorgon. En heldag med jobb väntar och det ska faktiskt bli väldigt roligt, har saknat det och jag känner mig smickrad över att de ringde in mig. Ser fram emot att läsa vad som står i intyget som väntar på tangentbordet också... 

God natt, sov gott och sweet dreams. Love









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar