tisdag 8 februari 2011

För att det är tisdag idag!

Är på jättebra humör. Har spenderat säkert närmare en timme med att skypea med bästa vän. Alltid lika skönt och roligt att prata med henne! :) Tidigare i förmiddags ringde min gamla underchef, eller egentligen min närmaste chef, och berättade att de hade lite jobb till mig om jag var intresserad! Of course är jag det! Ska bli kul att träffa alla igen :) Men det blir bara för någon dag eller så.. 

Nu sitter jag och mumsar i mig resterna från gårdagens middag. Snart tänkte jag bege mig ut på min dagliga promenad. Solen kom precis fram, så det ser riktigt skönt ut ute :) Måste bara lusläsa recept och inventera kylskåpet innan jag ger mig iväg. Ska faktiskt bli kul att laga middag, känns som om man gör något bra. Nu är det bara att hoppas att det blir lika stor succé som sist! Och det bästa med att fixa maten är att jag då slipper diska! Hurra! Den nya regeln är ju att den som handlar och lagar mat slipper disken den kvällen....  

Nej, dags att diska undan från lunchen och fixa och sen bege sig ut i det fina vädret. När jag kommer hem igen fortsätter mina förberedelser inför torsdag! Jag vill vara väl förberedd och känna att jag har koll på läget.
Love



<3 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar