fredag 11 februari 2011

Fredagskväll!

Jag och N är väldigt bra på att styra om våra planer. Vi säger alltid en sak och av olika anledningar brukar det inte alltför sällan sluta med något helt annat, som idag. Så ikväll blir det häng hos henne med film, te och snack. Fin kväll! Hurra säger jag bara, som jag har saknat henne! 

Jag kan officiellt ha en av världens bästa mammor, hon köpte hem lasagne till mig idag så att hon skulle veta att jag åt ordentligt och bra. Så jag behövde inte ens fundera på middag eller någonting. Tack mamma!  :) 

Har spenderat min middag med att uppdatera min spellista på spotify och andra bestyr. Snart ska jag ner till stationen och håller tummarna för att tåget ens går och att jag inte blåser bort i snön! ;) Tur att ipoden är fulladdad iaf... 

Nej, trevlig fredag på er! :) 
Puss

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar