måndag 7 februari 2011

Skön promenad!

Precis hemkommen efter min långpromenad. Har lovat mig själv att jag ska försöka komma ut och gå lite varje dag, vi får väl se hur länge det håller.. Var hur som helst jätteskönt att bara gå och låta tankarna löpa fritt. Med bra musik i öronen blir det ännu bättre.. Längtar efter att ha spotify i ipoden eller mobilen, det skulle göra livet ännu lite bättre! Och med tanke på att jag har en android telefon är det ju egentligen bara att skaffa spotify premium, jag vet! 

Nej, såhär blir inte mycket gjort. Dags att fortsätta mina förberedelser. Så nu ska jag bege mig in i mitt rum och leta upp mina avgångsbetyg från gymnasiet. Kom på att de kan vara ganska bra att lägga med i den fina mappen de ska få av mig. Frågan är bara vart jag lade dem... Hmm, ska fundera på det medan jag skypar med L! WIHO! 

Ha det topp! Vi hörs! 
Love.

  



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar