lördag 5 februari 2011

Eftermiddag!

Hej alla glada!

Vi har det fortsatt bra här ute, inte går det någon nöd på oss. Det vill jag lova. Vi var ute och gick och var nere vid vattnet och runt lite överallt. Efteråt bjöds det på lunch och häng och sedan var det lite vilopaus och nu har precis en kompis till mamma och pappa varit över på en drink och lite snack. Trevligt! Nu sitter några i bastun samtidigt som andra håller på att förbereda maten. Det är full aktivitet med andra ord.

Det blir två-rätters ikväll igen.  Jag får min önske förrätt! Yes! Och till varmrätt blir det kyckling i lergryta. Mums! Det här blir nog en ytterst trevlig kväll, åtminstone finns alla förutsättningar för att det ska bli det. Jag håller tummarna för schlagern ikväll, vet inte riktigt om jag har övriga sällskapet med mig i detta, men hoppas kan man ju alltid göra...Right?  

Egentligen tänkte jag bara önska alla en trevlig och fin lördagskväll. Nu ska jag se om det finns någon panna eller gryta att röra i, man blir lite huslig och pysslig när man är här ute... Puss och kärlek. 


Tror detta är den sista bilden som finns på bara oss fyra i familjen...




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar