onsdag 2 februari 2011

Det börjar lida mot kväll

Hej alla glada! 


Nu har vi precis avslutat vår middag och jag fick "med beröm godkänt" av pappa och mamma tyckte den var så god att hon för första gången på många många år tar med sig matlåda till jobbet. Så jag är mer än nöjd och var faktiskt riktigt kul att laga. Nu kommer jag nog få fortsatt förtroende att laga mat! =) 

Var hur som helst jätteskönt att gå en promenad. Gick genom området, ner till kanalen och gick runt där och lyssnade på massa bra musik i öronen. På hemvägen sprang jag bara in på ICA för att småhandla det sista inför middagen. 

Landade precis i tv-soffan, sitter och ströläser bloggar och kollar mejl och funderar på om jag ska ta en apelsin som efterrätt. Sen blir det mer häng och te-mys innan jag ikväll ska sova tidigt. Eller åtminstone intalar jag mig att jag ska försöka ikväll i alla fall. Imorgon blir det tidig uppgång, har en hel del att fixa på förmiddagen innan jag under eftermiddagen ska åka till farmor. Hon mår fortfarande inte helt bra i armen, så ska hjälpa henne att handla och fixa och så ska vi laga lite mat ihop, trevlig tradition det börjar bli.. 

Puss och Love. 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar