tisdag 8 februari 2011

8 februari!

Hej och godmorgon!

Har sovit riktigt gott i natt. Mamma väckte mig innan hon gick till jobbet, men råkade fint inflika att det snöade massa ute, så jag bestämde mig för att ligga kvar under det varma täcket. Riktigt skönt! :) Nu har jag precis avslutat frukosten och ska snart ställa mig i diskbaljan, sen blir det duschen. 

Under dagen blir det mer förberedelser inför intervjun och sen har jag skypedate med bästa vän. Hurra! På eftermiddagen blir det sedan en långpromenad och så ska jag passer affären på vägen hem. Som sagt, ikväll är det jag som lagar middag. Jag har, till mamma och pappas jubel, valt att laga ugnspannkaka. Det var väldigt längesen jag åt det, så det ska bli väldigt gott. Eller ja, jag hoppas på det i alla fall. 

Sen med tanke på att det är tisdag tvivlar jag på att jag egentligen behöver skriva vad vi ska göra. Jag sitter bänkad framför House, även fast jag var riktigt sur och upprörd efter förra avsnittet, men vi får väl se om det löser sig lite ikväll i alla fall.. Annars blir det te, mys och häng. 

Nej, dags att göra något av den här dagen. Vi hörs senare. 
Puss




  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar