onsdag 9 februari 2011

Kort uppdate

Pjuh. Har haft en lång, hektisk och rolig dag på jobbet. Var riktigt härligt att vara tillbaka och få träffa alla igen, det var många som kom fram och hälsade och ville prata, himla trevligt. Dock måste jag erkänna att jag saknade fina L väldigt mycket! Nu har jag landat i soffan, efter en god middag med kyckling à la mamma. Idag var det alltså min tur att åka på disken, men idag kan inget förstöra mitt humör.

Imorgon blir det en lång dag. Jobbar hela dagen och sen framåt eftermiddag beger jag mig mot intervjun. Tror jag har koll på läget, vet hur jag ska åka, vad jag ska ha på mig och sådär. Allting är i sin ordning hoppas jag, nu håller jag bara alla tummar. 

Vi hörs när allt har lugnat ner sig lite. Nu är det fokus jobb och intervju. 
Love. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar