söndag 6 februari 2011

Allt och ingenting!

Vi har precis haft lite lunchpaus i vår familjehelg. Syster med sällskap har åkt hem, så nu är vi några färre kvar här ute. Idag är en sådan dag jag bara känner mig helt slö och seg och vet egentligen inte varför, eftersom att vi har tagit det lugnt hela helgen. Men aja!

Snart tror jag att det vankas bubbelbad och mera mys.Tills dess tror jag att jag ska bänka mig i en av fårskinnsfåtöljerna och läsa min nya bok, "Smuts". Även denna lånad av N. Jag gjorde en inventering av hennes bokhylla innan hon flyttade och nu har jag snart läst ut alla böcker jag lånade av henne.. Jag känner för en lång vinterpromenad också, komma ut och få lite luft..  

Ikväll vankas carpaccio (stavningshjälp välkommen!), solsidan och sedan mys med te och rostade mackor. Fin fin söndagskväll. Imorgon ska jag börja mina förberedelser inför arbetsintervjun. Ska prata med mina referenter, lägga i ordning alla arbetsintyg och ja lite sådant där. 

Nej, nu ska jag inte sitta inne vid datorn längre. Snart får jag en utskällning för att jag har varit för osocial idag... Love




  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar