onsdag 2 februari 2011

Hon är ett geni!

Har haft en mysig kväll i soffan. Druckit mitt nyfunna favorit te, ätit apelsiner och bara kopplat av. Riktigt skönt. Satt en stund och kollade på gamla New York bilder med mamma, åh vad jag längtar tillbaka dit. Vi var där på en blixtvisit onsdag eftermiddag - söndag kväll, men vad vi hann med mycket.

Nu har jag spenderat den senaste tiden med att skypea med bästa vän. Hon kom på idéen att vi skulle göra det istället för att prata i telefonen, vi kunde nu se varandra, vi pratade gratis och dessutom kunde hon faktiskt höra vad jag sa (det är något fel på micen i min telefon) . Var jättemysigt att prata med henne och höra hennes röst igen. Vi hann prata om allt det viktigaste och en hel del annat också. Jag är verkligen glad för hennes skull just nu och är så fruktansvärt tacksam över att ha henne i mitt liv! =) 


Nu väntar sägen och förhoppningsvis mycket sömn. Godnatt på er alla fina, vi hörs imorgon igen. LOVE. 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar