måndag 7 februari 2011

Måndagskväll!

Är på topp humör - glad, mätt och lycklig. Vi avslutade en god middag för ett tag sen och jag kan ha dragit vatten över huvudet. Jag har nämligen lovat att laga middag i morgon och jag vet precis vad jag vill laga. Det är bara att hoppas att det går lika bra som förra gången.. Detta har jag dock aldrig lagat förut, men det blir nog bra! :) 

Mitt skypesamtal med L blev lite längre än planerat. Vi satt i över en timme och bara pratade och skrattade. Riktigt trevligt! Känns fortfarande lite konstigt att inte ses varje dag. Ska försöka skypea med bästis imorgon! Wiie! :) 

Ikväll väntar en lugn kväll med tidig läggning och återhämtning. Personligen hoppas jag att vi återtar traditionen med 2½ men på måndagskvällar, vi får väl se om jag får resten med mig... Känner att jag har en förkylning på g också så tänkte dricka te och äta massa mandariner och hoppas på att jag är frisk tills i morgon.

Ha en fin kväll allihopa, ta hand om varandra och sprid glädje. 
Love.

  

  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar