fredag 11 februari 2011

Fredag = helg? Njaej...

Jag som trodde att jag hade ett gammal hederligt 8 - 17 jobb. Tydligen inte. Jag och pappa gick lite tidigare idag, vilket var jätteskönt. Var så uppskruvad efter att ha vänt ut och in på sig själv under intervjun igår och självklart gick jag genom allt i huvudet igen när jag skulle sova.... Vad hade jag gjort bra? Vad borde jag göra bättre? Det jag skulle komma till var att på hemvägen ringer en av mina huvudchefer (man kan säga att jag har tre chefer..) och det visade sig att det har blivit ett missförstånd. Jag har suttit och jobbat åt vårt systerbolag i Norge och trodde att deadline var nästa fredag, för det sa de när de kallade in mig, men nu var det på måndag vid lunch, så det blir en lugn helg med heltidsjobb. Det braiga är att jag kan sitta hemifrån och jobba, så jag kan gå runt i mjukiskläder och lyssna på bra musik och bara köra. 

Tänkte iaf ta helledigt ikväll och bara släppa allt. Sätta i en bra film och inte öppna datorn. Sen imorgon kväll måste jag faktiskt få träffa bästa vän som är hemma över helgen. Hur dålig tajming har jag på en skala?  Äsch, pengarna sitter fint på kontot i mars... 

Annars händer i så mycket i livet just nu, fokus ligger på jobb och vänner och människor i min närhet. Trevlig helg på er alla fina! 

Puss, kärlek och tankar från mig! 

P.s. Jag undviker att kommentera det galna vädret här i Stockholm.... 



VILL HA SOMMAR!! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar