fredag 4 februari 2011

Fredagslyx!

Har haft en riktigt lyxig och skön förmiddag. Efter disken tog jag som sagt var en riktig lång och varm dusch. Passade på att göra inpackning, veeta benen och allt annat sådant där som behöver göras. Var riktigt skönt. Efteråt smorde jag in ansiktet och provade body buttret som jag fick av syster i julklapp. Ljuvligt om jag får säga det själv. Har även passat på att måla naglarna och noppa ögonbrynen, så nu känner jag mig riktigt fräscht. Har varit på riktigt bra humör hela dagen tackvare all partymusik som spotify har sprutat ut. "I gotta feeling That tonight's gonna be a good night". 

Nu står vänner på i bakgrunden och jag ska snart börja leta fram en väska och börja packa det jag behöver ha med mig över helgen. Om lite drygt 1,5 timme åker vi och innan dess är det en del som ska fixas och planeras... Ska bli himla kul att träffa syster igen, måste åka förbi hennes nya place i veckan och hänga med henne och ha lite kvalitetstid bara vi två- jag saknar det.

Vi hörs där utifrån, datorn följer med! Pappa har ju fixat trådlöst dit ut så nu kan både jag och syster sitta vid våra datorer! Och han har erkänt att det var ett sätt att locka ut oss...  

Love.

  


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar