måndag 14 februari 2011

Valentines day!

Har haft en riktigt bra dag idag, trots att jag mådde jätteilla i morse, men som tur var gick det över ganska fort. På jobbet bara sprang dagen iväg och jag vet inte vart tiden tog vägen, men hann lämna i tid och fick massa cred för att jag har jobbet hela helgen, känns fint och jag är riktigt nöjd med resultatet! Har förresten pratat med en norska idag och lyckades faktiskt förstå vad hon sa....

Nu börjar mitt riktiga firande av alla hjärtans dag. Egentligen tycker jag att den är ganska överskattad, men rätt fin och mysig ändå. Nu väntar en bra kväll. Chokladhjärtan, tända ljus, mys och annat väntar. Härligt! :) 

Imorgon väntar ytterligare en dag på kontoret och sen piper vi över till syster min för familjehäng och middag. Himlans trevligt! :) Vad som hände med att jag var ledig och hade massa tid över vet jag inte riktigt, hoppas dessutom på att få besked angående jobbet i morgon eller någon dag snart... 

Glad alla hjärtans dag! 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar