tisdag 1 februari 2011

1:a februari 2011!

Godmorgon - ny dag och ny månad.

Vaknade upp kring tio av mig själv men kände mig inte riktigt redo för att gå upp än så låg kvar och mös i sängen en liten stund innan jag gick upp, lyx! :) Har precis slängt i mig lite frukost och sitter just nu och kollar på sjunde himlen... Snart ska jag ta tag i disken och sedan blir det duschen! :) 

Idag står inte mycket på schemat, söka jobb och fixa lite här hemma. Hade tänkt att ta en städdag, men mamma får tusen pluspoäng för att hon gjorde det igår kväll. Annars är det ju säsongspremiär för House ikväll, så ni vet ju vad som kommer visas hos oss... Woop! 

Förresten blir jag fortfarande lika lycklig varje gång jag öppnar garderoben och upptäcker att det inte är kaos där längre. Det ser faktiskt fint ut och jag hittar det jag vill ha. Wiho! Nu gäller det bara att hålla det såhär fint, hmm.. Aja, det får bli ett senare problem...! 

Nej, dags att göra något av den här dagen. Love.


Jag älskar den här bilden på mig och Blidö-E. Kändes jättekonstigt när jag och L var på vårat stammisfik i söndags, men trevligt och mysigt hade vi.  
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar