onsdag 16 februari 2011

Underbar dag i Uppsala!

Vilken underbar dag! Var uppe tidigt i morse för att ta mig till Uppsala för häng med fina L. Väl där gick vi runt, åt lunch och kollade på lite olika sevärdheter. Bland annat var vi inne i domkyrkan och kollade och råkade väl, ehm, drömma oss bort lite... Haha, undrar vad de som jobbade där tyckte när vi totalt började spåra om brölloppsdrömmar och annat. Många skratt fick vi oss i alla fall! På eftermiddagen mötte vi upp braiga K, som är en kär vän från Dublin som återvänt hem, på ett café och satt där och hängde någon timme. Riktigt kul! Efteråt drog vi oss hem till L för middag och lite mera häng! :) Har varit en riktigt grym dag och jag är lycklig i hela kroppen.

Nu har jag landat på sängen hemma och ska snart krypa ner mellan lakanen. På vägen hem passade jag på att avhandla dagens samtal med bästa N. Riktigt trevligt med sällskap och vi hann gå genom det mesta och det viktigaste! 

Imorgon väntar sovmorgon, den första på över en vecka, en hel del fix och sedan blir det en tur till täbban med F, för att slutligen landa på stammishaket i stan med bästa Blidö-E för en catching-up fika. Haha, vad som hände med min lugna vardag vet jag inte, just nu är jag inne i en social period och njuter av allt fint jag har i mitt liv. 

Nej, nu är ögonlocken på tok för tunga och sängen ser allt för inbjudande ut... Vi hörs imorgon. Puss, godnatt och dröm söta drömmar! 

Förresten envisas jag fortfarande med att skriva in maillösenordet när jag ska blogga in på bloggen och nu börjar jag blir riktigt irriterad...   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar