fredag 4 februari 2011

Välkommen fredag! =)

Åh, veckans absolut bästa dag, fredag. Hurra! Sov ut i morse och vaknade knappt ens när mamma och pappa var uppe. Riktigt skönt. Nu sitter jag med fötterna uppslängda i soffan, frukosten är uppäten och jag samlar kraft för att börja diska. Som belöning, eller något, blir det sen en långdusch och lite mini-hemmaspa på förmiddagen. Ska bli himla skönt faktiskt. Funderar på att kopiera min kära syster och ta med datorn och spotify in i badrummet, men känns kanske inte jättebra att låta den stå där? Någon som har kunskaper i ämnet?

När jag förhoppningsvis känner mig både piggare och fräschare blir det sen packning och lite planering innan vi drar i eftermiddag. Ser faktiskt fram emot helgen, det ska bli riktigt intressant.. Mer än så kan jag nog inte säga just nu! Det gäller bara att hoppas att syster är frisk nog så att hon inte smittar oss andra.... 

Förresten, vad har hänt med vädret? I onsdags var det soligt, all snö var i princip borta och jag hade riktiga vårkänslor. Såg till och med en kille som gick i bara linne. Och nu? STORA snöflingor bara seglar ner mot marken här i Stockholm. Nonono! Vill ha vår, NU! Jag som hoppades att detta var över nu... 

Time to run. Ska premiäranvända en del av de spagrejerna jag fick av sis' i julklapp- lovely! Puss och love. 

  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar