måndag 7 februari 2011

Lunchpaus

Försöker pigga upp denna ganska gråa och trista måndag med spotify som sprutar ut grym musik. Har suttit och pratat med mina referenter nu under förmiddagen inför intervjun och har faktiskt hittat alla gamla arbetsintyg... Hittade till och med ett gammalt intyg från en praktik jag gjorde i åttan! Har även läst på om företaget och jag blir bara mer och mer peppad. Jag vill så gärna ha jobbet och jag håller alla tummar!  

Känner mig ganska nöjd hittills idag faktiskt. Har hunnit med ganska mycket och klockan är bara tolv. Nu är det dags för lite lunch och ny energi. Tror det blir en omelett idag faktiskt. Hoppas bara på att vi har ägg hemma..  Efter lunch tänkte jag ge mig ut på en långpromenad och rensa tankarna och förbränna några av alla de kalorier vi har ätit i helgen. Jag vågar inte ens tänka på det... Sen ska jag fortsätta med mina förberedelser innan vi tar kväll och har familjemys. Ikväll blir det återigen bara jag, mamma och pappa! Kanske ska överraska med att laga middag? Hmm...

Nej, nu ska jag starta en ny låt och ställa mig vid spisen, är vrålhungrig. Vad gör ni en måndag som denna? 
Love


Jag och mamma satt och kollade genom alla våra new york bilder härom kvällen och snacka om att jag fick längtan dit. Någon dag ska jag minsann tillbaka dit. Punkt.  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar