lördag 19 februari 2011

Välkommen lördag! =)

Hej på er! 

Hade en fin kväll igår, och jag kanske ska börja med att säga att det blev bussen. Jag fegade ur men ångrade mig i princip samtidigt som jag kom ut och insåg att det var sådär 14 minus ute, men men! Till middag bjöds det på en jättegod kantarellpaj och sedan började vårt filmtittande! Vi började med "I rymden finns inga känslor". Himla bra måste jag säga! :) När den var slut satte vi på "Bröllopsfotogragen". Jag har dock ett erkännande att göra, jag somnade efter ungefär halva... Pinsamt! 

Sov ut ganska ordentligt i morse, vilket var väldigt skönt då jag hade svårt att somna i natt. Nu har jag fått i mig frukost och samlar kraft för att hoppa in i duschen. Sen blir det nog en mysig vinterpromenad i solskenet och allmänt häng och ikväll blir det nog schlager (om jag får välja!) med en vän. Fint! :) 

Nej, carpe diem. Eller något.
Puss

  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar