söndag 13 februari 2011

Söndag!

Har sovit som en liten prinsessa i natt, trots att jag har drömt massa konstiga saker...  Kommer ni ihåg att jag berättade om en dröm där syster snodde min kille? Well, jag drömde en liknande dröm i natt, fast den här gången var det en kille som jag inte vet vem det är... Frågan är bara varför jag drömmer om det? Vad betyder det? 

Hade en skön kväll i går, kollade på melodifestivalen och sen lite serier innan jag som vanligt lyckades somna i soffan. Då insåg jag att det nog var dags att gå och lägga sig.... 

Har hunnit få i mig lite frukost och vaknar till med Gilmore Girls. Snart blir det dusch och sen blir det jobb hela dagen. Hann dock mycket längre igår än vad jag vågat hoppats på, men har en del att fixa idag ändå. 

Sen ikväll skulle jag gissa på att det blir en klassisk söndagskväll här hemma. Mamma och pappa kommer hem från Blidö (tror jag iaf!) och givetvis blir det solsidan och en bra film. Sen imorgon är det jobb igen, dags för lämning och lite småfix! :)    

Nej, nu ska jag låta duschens varma strålar få mig att vakna till. Vi hörs lite senare.
Puss

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar