söndag 6 februari 2011

Just nu

Vi har precis dukat av vår kvällsfika. Te med rostade mackor med ost och apelsinmarmelad blev det! Himla gott och mysigt! :) Det får mig att tänka på när vi var små och vi brukade göra det nästan varje söndag. Då åt vi frukostmiddag, bastade och sen på kvällen hade vi kvällsfika. 

Vi har kollat på solsidan och time out och nu står Wallander på, men jag vet inte hur länge till jag klarar av att kolla. Jag får kalla kårar. Usch vad hemsk den är. Nu är det nyhetspaus och jag passar på att packa ihop det sista och lägga fram mjukiskläderna inför bilfärden hem imorgon. Allt för att få sova och mysa i sängen så länge som möjligt!

Nej, dags att fixa det sista och sen blir det mer tv-mys. Funderar på en kopp te till och lite mandariner... Vi hörs från lägenheten imorgon! Love. 

Laddade in lite bilder från kameran, och hittade några från när jag och L bakade morotskakan till vårt avslutningsfika. Här har ni resultatet. Ja, vi var tvungna att smaka... 


En glad Marie skalar morötter.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar