torsdag 3 februari 2011

Skypedate, häng och annat mys!

Hej på er! 

Har haft en riktigt skön förmiddag. Kollat lite serier och bara myst. Ett tag var jag påväg att kasta mig iväg hem till syster för att se till att hon får lite mat i sig och så, men sen kom vi fram till att vi nog skulle avvakta ändå... Har precis slängt i mig resterna från igår och var lite extra stolt när jag insåg att det faktiskt var jag som hade lagat maten. Jag vet, det är ganska fånigt med tanke på att det var en köttfärssås, vilket väl kanske inte är det mest komplicerade, men ändå. Jag kommer leva på det ett tag... 

Nu ska jag snart bege mig ner mot tåget för att åka till farmor. Semlor och löksoppa står på menyn. Mums säger jag bara. Men först ska jag skypea lite med bästa vän igen. Trevlans! =) Det ska nog bli en bra eftermiddag/kväll tror jag allt. 

Nej, nu ringer hon. Vi hörs mina vänner. 
PUSS

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar