lördag 12 februari 2011

Lördag!

God morgon lördag! 

Hade en väldigt bra kväll hos bästa vän igår. En del snack och så kollade vi på Remember Me med bla Pierce Brosnan och Robert Pattinson. Ruggigt bra film måste jag säga, men slutet kom som en chock och N bara skrattade för att jag inte hade kopplat allt tidigare....Var iaf precis en sådan kväll jag behövde! :) 

Nu är det frukost time, sen blir det dusch och hoppa in i mjukiskläderna och sen ska jag hitta något grymt ställe att sitta på och jobba tills jag faller ihop. Typ. Det är som sagt jätteskönt att jag kan sitta hemma och slippa åka in till kontoret. Har tillgång till mejlen och allt sådant härifrån, så det blir nog bra! :) 


Nej, såhär blir inget bra. Nu drar vi upp volymen och taggar till. Idag ska det minsann produceras presentationer av absoluta världsklass! Det är mitt "problem", att jag är för petig och oroar mig för onödiga detaljer som jag kan sitta och pilla med på tok för länge...

Vad gör ni idag? Hoppas ni får en fin dag! :) 
Puss

  
 Absoluta favoritplatsen att sitta på här hemma (OBS: Gammal bild.. Vi har inte adventsljusstakarna kvar..). Tror jag bänkar mig där idag också! Funderar på att ockupera pappas fåtölj... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar