onsdag 23 februari 2011

Far och dotter tid!

Har haft en riktigt skön dag. En sådan här dag då man inte gör i princip något alls. Legat i soffan, kollat massa bra serier och varvat med att kolla jobbannonser. Precis vad jag behövde! :) 

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Vi ska ha far och dotter kvalitetstid! Ska bli trevligt faktiskt, det är som sagt var inte ofta det bara är vi två. Han ringde förut och undrade vad jag ville ha till middag. Det är nästan så man blir varm. Men det sötaste var för några år sen när jag efter mycket om och men bestämde mig för att följa med ut till Blidö en helg och han köper mitt favoritbröd för att visa hur glad han var att jag följde med. Det är faktiskt fortfarande lite så! =)

Eftersom smarta jag inte kom på något att önska mig till middag så ska han "överraska" mig. Haha! Det här kan bli riktigt intressant. Hur som helst ska vi äta ihop (och syster ringde och hon kommer kanske och hänger hos oss i kväll!! =D ) och sen blir det nog Sveriges mästerkock och sen häng med mamma när hon väl kommer hem :)  Fin kväll! 

Nej, nu ska jag rulla ett till avsnitt innan pappirao kommer hem! Ha en fin kväll. 

Puss

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar