onsdag 23 februari 2011

Mysmorgon!

Hade en bra dag på kontoret igår. Hann färdigt med allt jag skulle och nu får vi se om de behöver mer hjälp. Har faktiskt varit riktigt intressant att träffa alla som mamma jobbar med och som man har hört en del om. Dessutom blev det taco-bar till lunch igår, det var nog ett år sedan jag åt där senast! :)

Jag har haft en riktigt mysmorgon här hemma. Satt och käkade frukost framför Klass 9A på svtplay! Det var kära L som tipsade mig om det programmet och nu är jag fast. Har iaf hunnit diska undan allas frukostdisk plus gårdagskvällens te-koppar så nu väntar en varm dusch som belöning eller något! :) 

Vaknade upp med halsont i morse så det blir en lugn dag idag! Det blir lite jobbsökande och kolla serier. Ungefär så ser planerna ut! Ikväll blir det bara jag och pappa, det känns väldigt annorlunda - har nog inte hänt på sådär 1,5 år... Mamma ska nämligen till mormor ikväll istället, eftersom att vi aldrig åkte dit igår! 


Nej, nu lockar duschen alldeles för mycket. Ha en fin dag så hörs vi lite senare! =) 
Puss 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar