torsdag 3 februari 2011

Godmorgon torsdag!

Vaknade upp på bästa humöret idag. Lovely. Mamma väckte mig innan hon gick till jobbet, men valde att ligga och dra och mysa i sängen ett tag innan jag gick upp, alltid lika skönt och lyxigt! :) Har precis hunnit äta upp frukosten och ska snart bege mig mot diskbaljan innan det som vanligt blir en varm dusch och sen göra sig i ordning. 

Efter lunch beger jag mig återigen till söders höjder för att hjälpa farmor lite. Blir nog kvar där ett tag ikväll och om jag nu mot förmodan inte blir det ska vi åka till sis' nya lägenhet och spana in stället och hjälpa henne lite. Hon har legat sjuk i veckan och ingen av oss andra har ju varit där...

Fram till lunch blir det att softa lite, gå genom mejlen och kanske hinna söka ett eller två jobb till. En mjukstart på dagen helt enkelt.   

Vad ska ni göra idag? 

Puss.

    

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar