söndag 6 februari 2011

Livet är ganska fint!

Sitter just nu och efterslappar efter bubblet. Var riktigt skönt! Tricket, som vi med tiden har lärt oss, är att byta plats med varandra, så att alla får sitta på alla platser. Då får man massage över hela kroppen och jag kan lova att man blir riktigt mör efteråt. Jag hann precis genom duschen och hoppa i morgonrocken innan vår granne kom över och pratade lite. 

Snart ska vi nog börja förbereda lite middag, men det är ingen av oss som är hungriga. Vi har ätit konstant sen i fredagskväll känns det som. Men lite mat ska man nog få i sig... Tror nog att det blir en soft kväll - solsidan är givet, sen, om vi nu orkar, blir det te och rostade mackor till någon bra söndagsfilm. Känns helt okej om ni frågar mig! En bra avslutning på en bra helg. 

Imorgon tar vi sju färjan in till stan. Jag har dock planen att bara hoppa i myskläderna och äta frukost och duscha och allt sådant när vi har kommit hem. Hoppas dock på att det finns muggtermosar härute så att jag kan dricka lite te på vägen in.. 

Nej, nu ska jag stänga ner datorn. Ha en fin kväll! 
LOVE

En härlig bild från i somras. Nu är det snö runt om, så vi sitter med kepsar på oss och bara njuter i det varma vattnet... 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar