måndag 21 februari 2011

Måndag!

Har sovit som en liten prinsessa, även fast jag gärna ville slänga mobilen i väggen när den ringde i morse. Är duschad, sminkad och har ätit frukost. Nu ska jag hoppa i lite kläder och sedan drar vi! Idag blir det en heldag på mammas jobb, ska bli väldigt intressant att se hur hon jobbar nuförtiden, har bara varit i trapphuset och garaget av någon anledning! En lunch på taco bar är också utlovad, mums! =) 

Igår kväll blev det solsidan, time out och wallander. Jag bara väntar på att wallander ska få ihop det med Lena Endré...  Sen hade jag köpt glass och lite så till efterrätt. Mycket uppskattat vill jag lova :) Tror jag fick lite pluspoäng igår, både för maten och annat fix.. :)

Nej, time to run! Ha en bra dag så hörs vi lite senare!
Puss 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar