onsdag 2 februari 2011

Lunchpaus

Har precis haft en något för lång lunchpaus. Var iaf himla gott att äta en av mina absoluta favoriter, även om vi åt det till middag igår också... Nu tänkte jag snart bege mig ut på en långpromenad i solskenet, jag blir knäpp av att bara sitta inne. Tänkte plugga in ipod hörlurarna i öronen och bara gå och låta tankarna styra mig. Sen tänkte jag passera affären på hemvägen och handla det sista, måste nog dock läsa på lite om köttfärssås innan jag går. Det ska nog inte vara några större problem, men om den inte blir god kommer jag få äta upp det i all evighet.. 


Ikväll kommer sveriges mästerkock visas på tv:n, i alla fall om mammma och pappa får bestämma och jag tänkte försöka få till ett telefonsamtal med N, hon har kommit med en hel del spännande nyheter den senaste tiden, så jag är riktigt nyfiken på att få prata med henne. Kan inte fatta att det snart är en månad sen hon flyttade, tiden går så fort... Sen ska jag kolla mina serier, dricka lite te, äta frukt och bara mysa. 

Nej, dags att läsa på lite inför matlagningen ikväll.. Men tanke på hur jag har promotat min köttfärssås sen igår kväll bör jag nog som sagt var inte mysslyckas... 

Love.


Idag, när solen skiner får jag riktiga vårkänslor. Längtar UT!  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar