söndag 20 februari 2011

Söndag!

Godmorgon på er! :) 

Hade en dag hemma igår, var dock ute på en långpromenad. Mådde inte alls bra så jag låg inne och kollade serier och hade det mysigt. Framåt kvällen åkte jag hem till en kompis och vi kollade melodifestivalen och sen en film. Trevlig kväll! :)  Jag hade bilen och när jag körde hem och skulle på motorvägen kom en polisbil bakom mig, vilket självklart gjorde mig lite nervös, men den accade om mig ganska snabbt och körde långt över tillåten hastighet. Väldigt glad att jag slapp ha den bakom mig hela vägen hem! 

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit lite frukost. Nu blir det snart att diska undan lite och sen en varm dusch. Härligt! Annars idag tänkte jag faktiskt fortsätta ta det lite lugnt och fixa lite här hemma. Sen har jag faktiskt givit mamma och pappa ett litet dilemma också. Jag har erbjudit mig att handla och laga middag ikväll om de kommer hem till middagen (i vanliga fall dyker de upp lagom till Solsidan), vi får väl se om de nappar...

Annars ikväll blir det nog Solsidan och Wallander, som vanligt med andra ord. Fin kväll. Sen ska jag se till att komma i säng tidigt, imorgon ska jag nämligen rycka ut på mammas jobb och hjälpa dem lite... :)  

Nej, dags för disk och dusch! 
Puss





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar