söndag 13 februari 2011

Söndagshäng!

Det går framåt. Allt kommer bli så bra. Och jag känner att ju mer stressad jag blir desto snabbare och bättre går det. Men det är lite farligt att sitta hemma och jobba där både bloggar, facebook och annat finns. Det gäller att ha pli på sig själv.. Har iaf kastat i mig lite lunch och försöker undvika att kolla ut genom fönstret. Det är så fint väder och egentligen vill jag bara ge mig ut, men jag måste ha lite disciplin! :) 

Pratade med mamma och pappa för ett tag sen. De hade haft bubbelfest ute på Blidö igår med lite kompisar. Men ikväll kommer de hem för att hänga med mig! Som sagt var blir det solsidan, time out och sen skulle jag gissa på att wallander ligger bra till.. Hoppas den inte är lika äcklig som förra gången... 

Förresten - hur förvirrad/trött/stressad är man när man återkommande gånger skriver in sitt mejllösenord när man ska logga in på bloggen och sen skriver in bloggmejlen när man ska logga in på den vanliga mejlen.. Haha! Har för många inloggningar att hålla reda på eller ja, något... 

Nej, dags att komma in i flowet igen!  
Puss


Vilket överbett det ser ut som jag har.. Haha!  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar