söndag 13 februari 2011

Söndagskväll!

Oj, tiden har bara flugit iväg. När mamma och pappa kom hem vid halv åtta hade jag inte ens börjat fundera på att jag kanske borde äta någon form av middag. Men då kom mamma och pappa som räddare i nöden. De hade med sig två måtlådor hem, så nu har jag alltså fått i mig mycket god middag och har dessutom lunch tills imorgon. Himla bra - de är riktigt grymma.

Nu känner jag mig betydligt piggare och har stängt ner jobbet för idag. Är i princip klar, bara lite smått som ska göras innan det går iväg till Norge imorgon. Vi har precis sett solsidan och nu snart väntar wallander, som jag misstänkt. Jag hade nästan mardrömmar efter filmen förra veckan. Mådde riktigt dåligt av den.

Imorgon väntar jobb och troligtvis är det min enda jobbdag i veckan, om inget mer akut dyker upp förstås. Annars är Uppsala besök inplanerat på onsdag. Finaste L bor där och så ska jag passa på att hänga med K, som jag nästan bodde granne med i Dublin. Himla kul! Sen är även en fin filmkväll med F inbokad på fredag. Och juste, på tisdag ska vi hem till syster på middag och häng. Fina saker! :) It's gonna be a good week!

Puss och godnatt, nu ska jag fixa en kopp te innan filmen börjar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar