onsdag 2 februari 2011

Lillördag!

Har sovit som en liten prinsessa i natt och bestämde mig i sista sekund för att mamma inte alls skulle få väcka mig.. Var riktigt skönt att få sova ut ordentligt och det är väldigt lyxigt att få ligga kvar i sängen när man hör att de andra är uppe och stökar... 

Nu är frukosten avslutad så snart börjar de vanliga morgonrutinerna nuförtiden. Alltså diska undan all frukostdisk och sen hoppa in i en varm dusch. Ska bli riktigt skönt, jag är en sådan som inte vaknar ordentligt förrän jag har duschat. 

Sen blir det lite jobbsökande innan jag ska promenera ner till centrum för att handla lite. Som sagt är det jag som ska stå för middagen ikväll. När jag stod och hjälpte mamma med maten igår kväll frågade hon mig om inte jag ville börja laga middag någon kväll i veckan. När jag svarade att jag absolut kunde göra det, men att det isf behövdes planeras och så med tanke på att det är lite jobbigt att gå och bära hem flera tunga matkassar och så började hon hålla ett tal om att hon då precis hade handlat alla tunga saker (juice, mjölk, etc..). Då förstod jag direkt vad hon var ute efter, att hon egentligen bad mig laga middag idag. 

Nej, såhär blir ingenting gjort. Vi hörs mina vänner! Love

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar