fredag 4 februari 2011

Snart dags för sängen!

Har precis landat hemma efter en hel eftermiddag och kväll hos farmor och vet väl egentligen inte varför jag startade datorn... Vi har iaf haft det hur bra som helst. Hon mötte upp mig vid tunnelbanan så gick vi och handlade och fixade lite ärenden och sen började vi småfixa lite med maten. Som sagt var gjorde vi (läs: farmor! Jag var dock receptansvarig och sprang och kollade olika saker hela tiden!) löksoppa. Hade aldrig ätit det, men måste erkänna att det var godare än jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Till efterrätt blev det jamaicanskt kaffe och semlor. Hur gott som helst. Men jag kan säga att jag var ganska mätt efteråt... 

Nu ska jag alldeles snart krypa ner mellan lakanen och hoppas på en godnattssömn. Just nu försöker jag bara undvika att se på de två stora säckarna med tomma läskburkar från jobbet som pappa så fint har ställt in i mitt rum. Imorgon kastar jag ut de på vinden innan jag hinner panta dem...

Imorgon ska jag packa och fixa lite. Vi drar nämligen ut till Blidö. Hela familjen och den här gången har vi faktiskt ett syfte höll jag på att säga. Nej, men jag kan väl säga som så att det finns en speciell anledning till att följa med just denna helg, dessvärre kan jag inte avslöja den riktigt än.. Har av över 4 års (HERREGUD!) bloggerfarenhet lärt mig att vissa saker inte hör hemma här, och det här tror jag kvalificerar under detta... 

Nej, time for bed, är helt slut. Puss på er, och godnatt. 


För över tre år sedan fick jag möjligheten att vara modell för en dag. Blev sminkad och stylad. Det här är en av bilderna. Nåja, idag hade jag nog gjort ett annorlunda klädval (jag hade tre olika!) och lite sådär, men ganska kul att titta tillbaka på....


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar