tisdag 15 februari 2011

15 februari!

Oj, jag känner verkligen i hela kroppen att jag har jobbat 7 dagar i rad nu. Ska bli skönt med ett litet break faktiskt. Efter jobbet idag mötte jag och pappa upp mamma och tog oss hem till systers nya lya. Gud vad fin den är, blev lite kär faktiskt. Hon bjöd på fläskpannkaka och jag måste erkänna att den säkert var minst dubbelt så god som min. Nästa gång ska faktiskt jag och lyckas. Punkt slut! Himla kul att se henne och hennes lägenhet! 

5 minuter innan House började landade vi hemma i soffan igen, så jag fick se mitt program! Ja, det blir lixom ingen tisdag utan det på något sätt.. Jag hör nu hur fånigt det låter... Nu ska jag ringa bästa vän och sedan kolla på Klass 9A på svt play innan det blir läggdags. 

Imorgon väntar Uppsala-äventyr! Jag ska ha en heldag med underbara L! Vi ska hänga på stan och nu har jag faktiskt ett erkännande. Så vitt jag minns har jag aldrig varit i Uppsala.... Men det ska bli riktigt kul. Dagen kommer avslutas hemma hos henne med häng och middag. Åh, vilken underbar onsdag! Precis en sådan dag jag behöver nu! :)   

Nej, time to run. Vill få MYCKET sömn i natt! 
Puss 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar