fredag 18 februari 2011

En bra torsdag!

Timmarna bara flyger förbi när man har det trevligt. Min sociala vecka fortsätter... Efter lite förmiddagsfix och häng här hemma bokstavligen sprang jag ner till tåget. Jag tog mig till täbban där jag mötte upp F, vi gick runt lite, snackade en hel del och bara var. När hon begav sig hemåt ringde jag Fia och hon kom förbi en snabbis och vi satte oss på Espresso House och avhandlade det senaste. Vi snackade framtid, jobb och en hel del skvaller, såklart! Trevligt! :) 

Efteråt pep jag in till stan för att möta upp Blidö-E. Vi spenderade över 1,5 timme med att fika och bara prata på vårt grymma stammisfik. Hur mysigt som helst! Och jag lovar, deras morotskaka är to-die-for! När vi kände oss hyfsat klara (vi skulle kunna sitta i 8 timmar och fortfarande ha saker att prata om!) drog jag mig hemåt för en sen middag framför Sveriges värsta bilförare. Varför skrattar man så varje gång? Haha...   

Nu blir det läggdags, sängen ser alldeles för mysig och varm ut! Imorgon tänkte jag ta en liten sovmorgon och sedan blir det massa fix här hemma under dagen. På kvällen blir det middag, "I rymden finns inga känslor" och "Bröllopsfotogragen" hos F. Mysfredag/tjejkväll med andra ord. Lovely!

Puss och godnatt. Nu stänger jag ner för dagen!  


Hmmm... Rosa jacka och röda stövlar, undrar hur många gånger folk har kommenterat det... I Dublin köpte jag rosa stövlar med vita hjärtan på... Haha, jag vart väldigt populär hos barnen kan jag säga :)  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar