tisdag 1 februari 2011

NEEEEEJ!

Idag till middag fick jag min önskerätt, mammas thaikyckling. Slurp. Är mycket nöjd med det faktum att det blev över till lunch till mig i morgon. Hurra för det! Att bro på mat kom jag och tänka på en grej när jag åt lunch idag. Igår åt vi ju korvstroganoff, som pappa faktiskt lagade. Och det är konstigt hur man direkt både ser och känner skillnad på smaken när mamma och pappa lagar samma rätt. Just korvstroganoff och köttfärssås är praktexempel på detta. Ganska intressant... 

Nu har vi precis sett säsongens första house avsnitt. Och ja, ni kan ju tänka er min entusiasm. Ni som har följt mig ett tag (och troligtvis även mer nytillkomna läsare) vet ju att detta som sagt var är en familjetradition och en av favoriterna i veckan. Aja, det jag skulle komma till (för att återkoppla till rubriken) var att det inte alls slutade som jag ville, som det borde, har dessutom precis gjort lite efterforskningar på imdb och insett att det inte kommer kunna bli så heller. GAAAAAAH! Så nu är jag på jättedåligt humör. Vilket jag vet är skitfånigt för att det är en serie och lalalala...

Har stängt in mig i tystnaden på mitt rum och ska snart börja kolla mina serier innan det är sova dags. Imorgon blir det mer jobbsökande och sen blir det middag à la mig. Jag ska laga köttfärssås, så det kan bli mycket mycket spännande. Just nu är jag bara mest fundersam om jag ska ta mest inspiration från mamma eller pappa... Äsch, det blir nog bra oavsett vad. Känns som att det inte går att misslyckas med köttfärssås? Vi får väl hoppas på det iaf... 

Sov gott mina änglar. Love. 


Jag och några andra höll i nattvarden under vår konfirmation. Kan inte fatta att det i år blir fem år sedan vi var där. Åkte dit på min 15-års dag. Stör mig på att luggen hänger för mitt ena öga på bilden...  
  



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar