söndag 20 februari 2011

Söndagskvällen!

Nu är jag pigg, glad och mätt. Min middag blev en succé! När de kom innanför dörren stod maten färdig på bordet. Jag bjöd på kyckling i tomat och basilika sås (med en liten touch av vilt) och sen hade vi pasta och en stor sallad med mozzarella, äpplen, tomater osv. Var riktigt gott och det verkar inte som jag  var den ända som tyckte det! 

Det var riktigt trevligt att träffas som en familj. Hela veckan har det varit spring och sist vi faktiskt åt middag ihop var i tisdags hemma hos syster min, så nu har vi uppdaterat oss på vad som händer framöver! Nu har jag landat i tv-soffan och försjunkit in i matkoma. 

Nu ska jag hjälpa mamma vika och sortera den rena tvätten de kom hem med och sedan blir det solsidan och filmtajm! En efterrätt står på menyn senare också... ;) Imorgon har vi frontalkrock i badrummet när jag och mamma ska åka samtidigt och senare än vanligt (för mig, för henne är det ju samma tid!), så nu håller vi på att diskutera fram ett morgonschema... Haha - hej familjen rutin!

Nej, time to run! Ha en trevlig söndagskväll, det ska jag ha! :) 
Puss

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar