torsdag 17 februari 2011

Torsdag!

Har sovit riktigt gott i natt och var skönt att få över 8 timmars sömn! :) Mår riktigt bra just nu! 
  
Har fortfarande lite lyckorus i kroppen sedan igår, dagen överträffade alla mina förväntningar och gud vad jag är glad att jag har fått lära känna henne :) Vi gick dock inte bara runt och kollade på Uppsalas sevärdheter, vi hann med lite shopping också.. Big surprise? Njaa.. Världens finaste sjal och lite smycken (jag är smyckes freak om ni inte redan hade listat ut de!) fick följa med mig hem! :)  

Nu sitter jag framför tv:n och har precis avslutat frukosten/brunchen. Har faktiskt till och med hunnit genom duschen! :) Nu blir det snart disken och sen ska jag göra mig i ordning. Framåt eftermiddagen ska jag möta F i täbban för att agera lite smakråd och hänga lite. Efteråt drar jag in till stan för att möta upp fina Blidö-E. Härlig dag! :) 

Kvällens planer är en lugn kväll i tv-soffan. Ska bli himla skönt! :) 

Ha en underbar dag! Puss och all kärlek. 

Idag håller jag alla mina tummar för N!  



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar