tisdag 1 februari 2011

Strukturerar upp mitt liv

Förmiddagen bara sprang iväg, vet inte riktigt vad som hände där. Har nu iaf precis tagit en liten lunchpaus och har nu återigen intagit favoritpositionen i soffan med benen raklånga och datorn i knät. Dags att få lite struktur och ordning på det här. Imorgon bitti får nog mamma väcka mig innan hon åker till jobbet, annars kommer dagarna bara springa ifrån mig... 

Nu är det dags att dra upp volymen på spotify (vad gjorde man innan detta påfund?) och fortsätta med det som jag hade tänkt ägna hela dagen åt. Ska nog göra en kopp te och mysa till det lite. Hmm.. 

Låg förresten i natt och läste ut boken, "Min bäste väns dotter". Så sjukt sorglig. Grät flera gånger, och inte en tår här och där, utan på riktigt grät. Var tvungen att skicka sms till N i morse (eftersom att jag lånade den av henne!) och skrev "GAAAH! Har läst ut boken nu, helt sjukt bra! Jag måste erkänna att du har grym boksmak". Svaret jag fick "Haha, jag vet! Den ÄR grym!". Åh, jag MÅSTE åka ner till henne snart. Saknar henne något galet! 

Ikväll laddar vi upp inför housepremiären. Det har varit en tradition hos oss sedan typ 4 år tillbaka. Tisdagar klockan 9 är heliga här hemma! :) Saknade det faktiskt när jag var borta i Dublin, vissa traditioner som jag egentligen kan tycka är ganska fåniga. Typ att pappa måste sitta i sin fåtölj och att alla alltid vet exakt vad som kommer visas på tv:n... Haha! 

Nej, talk later.  LOVE.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar