söndag 20 februari 2011

Det börjar bli kväll!

Har legat inne hela dagen med mensvärk och kollat OTH (big surprise N!). Ganska skönt om jag ska vara ärlig! Behöver varva ner efter en hektisk vecka och massa som har hänt. 

Dagens största problem är att välja vad jag ska laga ikväll- ja, de tog sitt förnuft till fånga och kommer hem till middag. Min köttfärssås blev ju en hit men dessvärre vart fläskpannkakan nog inte riktigt en lika stor succé och med tanke på att de åker in tidigare från Blidö för det här måste jag ju verkligen göra något gott. Funderar på att köra det säkra för det osäkra och göra något med kyckling. Hmm - får hoppas på lite inspiration när jag väl är i affären eller något... Och förresten - oj vad jag ska njuta av att inte behöva diska ikväll! 

Har inte hunnit träffa mamma och pappa på hela veckan känns det som så ikväll blir det familjehäng och mys. Tänkte lyxa till det med någon form av efterrätt också! =) Annars kör vi nog på vårt klassiska söndagsupplägg, inte mig emot! :) 

Nej, dags att bege sig mot garaget och ta sig till affären! Måste bara skriva en liten lista först, annars kommer jag garanterat att glömma något! 

Puss och love

  
   





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar