lördag 5 februari 2011

Natthälsningar från skärgården

Äsch, det blev ett kvälls/nattinlägg i alla fall. Vi har det väldigt bra här ute och so far har allting gått väldigt bra. Så mycket kan jag säga. Vi har ätit gott, druckit gott och bara haft det fint. Imorgon väntar nya aktiviteter.. 

Jag är helt slut och ska snart sova, men måste bara få sprida lite av min glädje. Öppnade precis min inkorg till mejlen och såg att jag har blivit kallad till intervju på torsdag. Helt plötsligt blev jag väldigt nervös och spänd, men sjukt kul ska det bli! Så nu i veckan ska jag lägga i ordning alla gamla intyg och betyg och förbereda mig inför intervjun. Det är nämligen ett jobb jag verkligen vill ha så nu ska jag se till att verkligen göra mitt bästa på torsdag och hoppas på att det går vägen! :)

Nej, nu ska jag rota fram nattlinnet längst ner i väskan och gå och tvätta av mig sminket. Känns fantastiskt att jag kommer få gå och lägga mig med ett stort leende på läpparna. Just nu mår jag väldigt bra. Vi hörs imorgon mina vänner!

Puss och godnatt säger jag utifrån skärgården. 

P.s - Har du åsikter/funderingar/tankar eller vad som helst som rör bloggen, eller mig, eller något annat för den delen, tveka inte att slänga iväg ett mejl till mariesblogg@hotmail.com eller skriv en kommentar.  


Såhär megaglad är jag just nu!  
  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar