söndag 6 februari 2011

Godnatt!

Nej, nu är det dags att släcka lampan och sova. Hade lite svårt att somna igår, hade en massa tankar som bara snurrade i huvudet. Vi har haft en grym kväll. Först god och trevlig middag och sedan "bänkade" vi oss i soffan framför melodifestivalen. Jag fick minsann som jag ville den här gången... Efteråt spelade vi spel. Vi körde stockholmsspelet. Riktigt svårt enligt mig. Vi körde i olika lag och mitt lag vann. Det var nog dock inte så mycket min förtjänst...Som sagt, man behöver en helg härute då och då och bara släppa all stress och hets. 

Det gick inte precis som jag hade tänkt mig. Jag som bara skulle starta datorn snabbt för att sedan sova. Vad händer? Jo, bästa vän ringer och vill snacka skit. Inte mig emot. Alltid lika roligt/trevligt att prata med henne. Men när jag berättade att jag skrev ett blogginlägg sa hon bara "Då ska jag spana in det sen". Ärligt talat tänkte jag inte ens på att hon läste bloggen,. Men hon påstår att det är ett enkelt sätt för henne att hålla sig uppdaterad om mitt liv här när vi inte har tid att prata hela tiden och vissa saker jag berättar om har hon tydligen redan läst! Sen att hon får mer detaljerad och kompletterande information är väl en annan femma... Jag saknar min högra hand, min räddare i nöden och fina vän, men just nu gläds jag bara å hennes vägnar!

Godnatt och sov gott. Hoppas ni har haft en bra kväll! Love.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar